Por que o galego é mundial?

Queres enviar a tua opiniom?

Podes fazê-lo escrevendo um mail a logistica[arroba]agal-gz.org e lembra enviar umha foto.

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque é falado aquém-além Minho, além mar, no velho e no novo mundo.

 

Inácio Prada

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque para além do futebol, é a língua que a nossa Irmandinha tem em comum com a Seleção das Quinas, os Mambas, os Palancas Negras, a Canarinha…

 

Suso Sanmartin
 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque no Brasil conheci descendentes de galegos.

 

Ana Gama
 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque me permite navegar sem alfândegas por vários países, as suas sociedades e as suas criações. Por outras palavras, torna-me mais rico.

 

Valentim Fagim

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque me permite voar, naturalizar, galeguizar, balançar, portugalizar, mornear, sambar, kizombar e tarraxar e… até cariocar!

 

Antia Cortiças

 

Image

 

PARA NÓS O GALEGO É MUNDIAL porque, ao contrário do que nos inculcam, o galego-português é uma chave que nos abre as portas e nos oferece inúmeras oportunidades.

 
Zé e Jeanne

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque o nosso espanhol é tão falado como o castelhano, de Maçaricos a Macau.

 

João Aveledo
 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque para os nossos avós, o «rodízio», palavra exclusiva da nossa língua, era uma peça fundamental dos moinhos. No Brasil, a palavra enriqueceu-se e dá nome a um peculiar sistema de restauração famoso no mundo inteiro. Da Galiza para o Brasil, o galego é mundial.

 

Gerardo Uz

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque a nossa língua está presente em todos os continentes; podemos viajar e viver em galego aonde se calhar nunca pensáramos.

 

Jessica Beiroa

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque me deslisboetiza. Porque se a minha pátria é a minha língua então estou representado muito para além do Terreiro do Paço.

Rui David

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque é a lingua dos galegos, e os galegos somos xente de mundo.

 
Maria Martínez

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque vai da minha aldeia até a floresta amazónica, porque vai do meu bairro até os mares do Sul, porque me geolocaliza e fai que nom me perda!

 

Miguel R. Penas

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque é a língua que partilham ‘O Rei’, ‘O Bruxo’, ‘O Neno’ e ‘A Pantera Negra’, a língua em que cantamos os golos da ‘irmandinha’ e os da ‘canarinha’.

 

Paulo Lema

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque no Brasil — onde trabalho — falamo-lo todos os dias e a todas horas.

 
Zé Alvaredo

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque o quimbundu é mundial, o cornualhês é mundial, e o guarani que deu nome a Maracanã também nos fai muita falta…porque cada língua é um mundo e o tamanho não importa.

 

Joseph Ghanime
 

Image

 

PARA NÓS O GALEGO É MUNDIAL porque is een uitgebreide en nuttige taal en hier in Brazilië is overal (é uma língua extensa e útil e aqui no Brasil está por toda a parte).

 
Thomas e Stijn

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque em todos os recantos é empregado por angolanas, brasileiras, portuguesas… e galegas, que polo mundo adiante podes atopar.

 

Quique Yáñez

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque se gostas do galego este ano o futebol é mais que nunca o teu desporto. Se gostas do futebol este ano o galego mais que nunca a tua língua mundial.

 

Eduardo Maragoto

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque Galicyjski wymiata w każdym zakątku świata! (o galego arrasa em todos os recantos do mundo)

 
Ola

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque o 99% que fala, escreve e pensa em galego mora fora da Galiza: África, América, Europa e Ásia.
“E se mais mundo houvera lá chegara” (Camões)

 

João Ouvinha

 

Image

 

PARA MIM O GALEGO É MUNDIAL porque se fala em 5 continentes, não em 4 províncias.

 

Paulo Padín

 

Share: